miercuri, 9 decembrie 2009

Dictionarul florilor


Deorece iubesc toate florile mi se pare o stupizenie sa le clasific
pe semnificatii. Am postat totusi aceast aclasificare mai mult pentru amuzament.

crin african– iubire sincera
pasarea flamingo – "m-am indragostit de tine"
anemona – "te voi astepta"
angelica – inspiratie profunda
camelie rosie – "te voi iubi mereu"
camelie roz – "mi-e dor de tine"
margareta – inocenta, ganduri curate, loialitate
lacramioare – inocenta, delicatete, "hai sa ne impacam"
ciclama – adio, ramas bun
garoafa rosie – admiratie, curtoazie
garoafa alba – noroc, dragoste pura
garoafa roz – dragoste platonica
coronita lui Isus – tarie de caracter, perseverenta
frezie – "apreciez ca te gandesti la mine"
gardenie – "te iubesc in secret"
gladiola – "mi-ai strapuns inima", condoleante
zambila albastra – continuitate in sentimente
zambila purpurie – "imi pare rau", "iarta-ma"
zambila roz - joaca
zambila alba – "ma voi ruga pentru tine", "sunt mandru de tine"
zambila galbena - gelozie
Iris (stanjenel) – credinta si speranta, intelepciune si putere
iasomie – abundenta de dragoste sincera
crin alb - puritate, "e o binecuvantare sa fiu cu tine"
galben – neincredere, fals, minciuna
crin portocaliu – ura
magnolie – dragoste de frumos, dragoste de natura
narcisa - respect
bujor – rusine, sfiala, timiditate
petunie – "prezenta ta ma enerveaza", furie, resentimente
orhidee – fecunditate, viata lunga, "esti atat de frumoasa"
ciubotica cucului – "nu pot trai fara tine"
azalee – "ai grija de tine", "tin mult la tine"
trandafir rosu – dragoste si pasiune arzatoare, "te iubesc", "te ador", "te doresc"
trandafir galben – gelozie
trandafir alb – "sunt fericit", "sunt norocos", sunt bucuros”
iasomie de Madagascar – "esti unica pentru mine"
pasarea paradisului – magnific, splendoare regala
liliac – "esti prima mea iubire"
lalea rosie – "esti un amant perfect"
lalea galbena - dragoste fara speranta
panseluta – "ma gandesc la tine", "imi amintesc de tine"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu