vineri, 11 decembrie 2009

Liberian girl...



Liberian girl...
More precious than
Any pearl
Your love so complete
Liberian girl...
You kiss me then,
Ooh, the world
You do this to me...
Hmmm...Si eu sunt o...Liberian girl. Atat de aproape si totusi... atat de "departe" de tine... Fug cu libertatea-n par pentru a scapa de privirile iscoditoare ale rautatii. Prinde-ma daca poti! Daca ma gasesti... Eu ma ascund intre voalurile diafane ale lunii,intre razele vesele ale soarelui si dansez cu ideile tale asemenea unei tiganci nomade, pana ce obosesc de-atata fericire. Ma invart in beatitudinea dansului cantat de stele, pentru ca tu sa-i culegi intelesul. Apoi ma prabusesc in marea gandurilor mele colorate ca tu sa-ti faci vesmant din ele... Numele meu este pretutindeni il chemi si n-am sa te las nerasplatit daca indraznesti sa ma iubesti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu